به در خواست مکرر شما عزیزان آموزش تصویری اتصال دسته دوم پلی استیشن به کنسول برای شما آماده کرده ایم.قبل از هر چيز بايد بدانيد که براى هر يوزر يك دسته می توان تعريف كرد پس براى بازى با دسته دوم بايد ٢ يوزر ساخته شود.در ادامه با ما همراه باشید . . .

دستگاه پلی استیشن خود را روشن کرده تا صفحه ابتدایی نمایان شود


 
سپس دکمه PS بر روی دسته اول را فشار دهید.User 1 را که در ابتدا بر روی کنسول خود ساخته اید ،یوزر دوم را مانند تصویر بسازید.



روی گزینه New User بروید و گزینه Create a User را انتخاب و یوزر دوم خود را بسازید.



دکمه PS را فشار دهید و از یوزر دوم به یوزر اول برگردید
حال شما با دسته اول وارد یوزر اول خود شده اید، در همین حالت دسته دوم را با کابل دسته به دستگاه متصل کرده (كابل فقط براى اتصال اوليه و سينك شدن با دستگاه نياز هست)و دکمه PS دسته دوم خود را فشار دهید تا به صفحه اول یوزر ها وارد شود،همانطور که در تصویر دیده می شود در قسمت پایین User 1 نوشته شده Logged in پس دسته اول به یوزر یک وصل شده است،چراغ پشت دسته اول به رنگ آبی در می آید و نشان می دهد دسته اول به کنسول شما متصل است.



پس از اتصال دسته دوم و فشار دادن دکمه PS در دسته دوم وارد یوزر دوم که ساخته اید بشوید ،همانطور که در تصویر هم مشخص است رنگ لایت بار پشت دسته دوم قرمز می شود که این موضوع نشان دهنده این است که دسته دوم شما نیز به دستگاه متصل شده است.
با بازگشت به صفحه یوزر های دستگاه متوجه می شوید که زیر هر دو یوزر Logged in نوشته شده است.




وارد بازی شده و همانطور كه در تصویر مشاهده می کنید هر دودسته  در بازى فعال است.
موفق باشید.